mirridemi

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Miranda Shadabi - 25 januari 2014 11:49


Leos Lekland

 

Hejsan!

Ska till Leos lekland idag med mina lillasystrar! Det blir nog roligt.   

Jag älskar (faktiskt) Leos lekland. Vi brukar leka jättemycket där och vi kommer äta hamburgare…Vilket är jättegott! Just det! Jag har fått glasögon nu.

Min ena lillasyster, Alexandra fyllde 1 år i oktober! Grattis i efterskott. Julen var underbar. Hur var er jul? Jag gissar att den var bra!

//Miranda

Av Miranda Shadabi - 25 januari 2014 08:41

Hej!

Nu har jag blivit medlem på Twitter! Jag har hittat Demi Lovatos twitter, (den riktiga, men hon har också ett privat konto) jag har också hittat Dallas, Madisons och Dianas twitter. Patrick, som är Demis biologiska pappa är död. Demi har varit väldigt ledsen men nu är hon starkare. Stay Strong!


Demi´s Twitter (officiell): ddlovato

Demi´s Twitter (privat): TheDDLovatoPrvt

Dallas Twitter: dallaslovato

Madisons Twitter: Maddielovesyou1

Min Twitter: mirribrun


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Miranda och i min blogg kommer jag att berätta om mig själv, vad jag gör och jag berättar om hur mycket jag gillar konståkning! Min idol är Demi Lovato, men hon är inte min förebild. Min mamma är det. ♥♡

Fråga mig

6 besvarade frågor

Follow me here!

Vill du se mig på Instagram? Tryck här och kom till min profil!   

 

 

 

 

Jag Hjälper Dig

 

Jag har startat igång "Jag Hjälper Dig"- systemet. Då menar jag att tex om ni inte trivs med er kropp/mår dåligt över något, maila mig! Ni kan kommentera också men maila är nog bäst. Min mail: mirridemi@outlook.com

Jag hjälper dig-För mera information, tryck på länken

Må bra!

Translate the blog

Omröstning

Gillar ni min blogg?!
 Ja!
 Nej!

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Demi´s Instagram

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ovido - Quiz & Flashcards